Reserveren

Nieuwe klanten
Wil je jouw huisdier voor het eerst bij ons laten logeren? Vul dan online het reserveringsformulier in. Lukt dit niet, kun je ons uiteraard ook even bellen op 0251-212626. (09:00-12:00 of 15:30-17:30)
Bestaande klanten
Bestaande klant? Reserveer dan online via onderstaande link:
Gratis wendag voor uw hond
Overweegt u uw hond bij ons te brengen? Dierenpension Tussenwijck beidt een gratis wendag aan. Wij maken kennis met u en uw hond(en) en uw hond maakt kennis met ons verblijf.


Bevestigen en aanbetalen
Na de reservering ontvang je van ons een bevestigingsmail. Hierin word je verzocht om de helft van het pensionbedrag aan te betalen. Na de aanbetaling is de reservering definitief. Het tweede deel van de pensionsom rekenen we af op het moment dat je het dier bij ons brengt.
Wat onze klanten zeggen

Annuleren
- Heb je in een schoolvakantie periode bij ons geboekt en wil je binnen een maand voor de aanvangsdatum annuleren? Dan houden wij ons aan de algemene voorwaarden.
- Buiten de schoolvakanties hanteren wij een soepeler beleid. Het een en ander is afhankelijk van de aard van de annulering en wordt nader bepaald door de directie van Dierenpension Tussenwijck.
- Je betaalt voor de gereserveerde periode. Bij voortijdig afbreken van het verblijf vindt geen restitutie van het betaalde pensiongeld plaats.
Reserverings- en administratiekosten
Bij elke reservering langer dan twee dagen brengen wij € 8,00 reserverings- en administratiekosten in rekening. Bij een kort verblijf (tot 2 dagen) rekenen wij € 2,50 reserveringskosten.
Punt van aandacht
Tijdens de voorjaars , zomer en kerstvakantie geldt er voor honden een minimale verblijftijd van een week. Alleen reserveren voor de kerstdagen of de jaarwisseling is niet mogelijk.

Wil jij ook een Piggypas?
Mail ons dan gewoon even op info@dierenpensiontussenwijck.nl.
Mail ons dan gewoon even op info@dierenpensiontussenwijck.nl.
“Mijn hond Storm gaat 1 dag per week naar de dagopvang en als ik op vakantie ben is hij daar ook. Hij heeft het ontzettend naar zijn zin bij Tussenwijck, hij komt altijd (na een vakantie) ook weer blij thuis. Elke keer als ik hem breng wordt hij zo enthousiast in de auto als we de straat inrijden. De medewerkers zijn betrokken en altijd vriendelijk.”