Reserveren

image001

Nieuwe klanten

Wil je jouw huisdier voor het eerst bij ons laten logeren? Vul dan bij voorkeur het reserveringsformulier in. Lukt dit niet, kun je ons uiteraard ook even bellen op 0251-212626. (09:00-12:00 of 15:30-17:30)

Bestaande klanten

Telefonisch reserveren:

Ma t/m za: 9.00-12.00 en van 15.30-17.30
Tel: 0251-212626.

Online reserveren:

Bevestigen en aanbetalen

Na de reservering ontvang je van ons een bevestigingsmail. Hierin word je verzocht om de helft van het pensionbedrag aan te betalen. Na de aanbetaling is de reservering definitief. Het tweede deel van de pensionsom rekenen we af op het moment dat je het dier bij ons brengt.

rve-22679

Wat onze klanten zeggen

  • Mijn mond viel open van verbazing: Laya liet zich niet van de wijs brengen door andere katten!

    Lonneke
  • Onze hond Canecorso Puck is nu voor de 3de keer in het Pension geweest en is Puck en ons prima bevallen. Ze komt heel relext en rustig thuis en zo kunnen wij met een gerust hart op vakantie

    – Mieke
  • Het was voor Bo de eerste keer maar ze zag er goed verzorgd en tevreden uit toen wij haar ophaalden. Zeker voor herhaling vatbaar!

    – Riet
  • Zeer prettige ervaring geweest onze kat kwam netals vorige keer gezond en wel terug, personeel is goed voor.de.dieren daar gaat het om.

    – Barbara
  • Buddy heeft het daar heel fijn gehad. hij staat regelmatig voor het hek te wachten om er in te mogen. Wij wandelen daar heel vaak en dan loopt hij uit zichzelf daarna toe.

    – Jaap
  • De katten hebben een geweldig verblijf gehad πŸ™‚

    – Pip
  • Wij zijn al jaren tevreden klanten van Tussenwijck, onze katten ook.

    – Jaap Jan
  • Je brengt ons je huisdier Γ©n je vertrouwen. Beide zijn ons even waardevol.

    Paul van Eerden Dierenpension Tussenwijck
  • Ik denk aan onze hond te zien dat ze het naar haar zin heeft gehad, ook al is het een wat bange hond en misschien niet altijd even makkelijk. Blij mee!!

    – Ilse
  • Het is Γ©cht een uitje voor Frits. Bovendien wordt hij er een stuk socialer van!

    – Tom
  • Wij brengen onze Roos graag bij jullie, dan gaan wij gerust op reis.

    – Marja
  • Toen ik zag hoe Max had genoten bij Tussenwijck, wist ik dat ik een goed besluit had genomen. Ik breng haar sindsdien altijd zonder schuldgevoel weg als ik een paar dagen voor mijn werk op reis ben.

    - Annet
D140305RvE1689_1

Annuleren

  • Heb je in een schoolvakantie periode bij ons geboekt en wil je binnen een maand voor de aanvangsdatum annuleren? Dan houden wij ons aan de algemene voorwaarden.
  • Buiten de schoolvakanties hanteren wij een soepeler beleid. Het een en ander is afhankelijk van de aard van de annulering en wordt nader bepaald door de directie van Dierenpension Tussenwijck.
  • Je betaalt voor de gereserveerde periode. Bij voortijdig afbreken van het verblijf vindt geen restitutie van het betaalde pensiongeld plaats.

Reserverings- en administratiekosten

Bij elke reservering langer dan twee dagen brengen wij € 8,00 reserverings- en administratiekosten in rekening. Bij een kort verblijf (tot 2 dagen) rekenen wij € 2,50 reserveringskosten.

Punt van aandacht

Tijdens de voorjaars , zomer en kerstvakantie geldt er voor honden een minimale verblijftijd van een week. Alleen reserveren voor de kerstdagen of de jaarwisseling is niet mogelijk.

D140320RvE2468

Wil jij ook een Piggypas?
Mail ons dan gewoon even op info@dierenpensiontussenwijck.nl.

Zoeken...